Hej igen:)

Nu är det så att mkt har hänt under den senaste tiden, men vi har typ nollkoll på bloggen, så tänkte kanske man ska göra ett inlägg:)

För övrigt har vi fixat ihop en ny edit "tuppjuck" samt nytt kamera test och inklusive två småfilmer från hemköp ug. vi var även nere på stekeldagen som var grymt roligt dä vi doch inte vann ett skit för aros kom ju självklart dit, men det var sjukt kul iaf occh ser verkligen fram emot ett till.

Filmerna kan ni hitta i min youtube kanal samt linus kanal

http://www.youtube.com/user/Robinlundin94?feature=mhee

http://www.youtube.com/user/linusharennysubrosa

Linus har även gjort något som jag själv tycker är idiotiskt som jag inte skulle gjort om jag va han, rawa ramen, men inte min cykel så inte mitt problem:) han är även köpt lite nya delar:) Shadow hjulpar samt kedja och subrosa vevar, riktigt flachiigt:)

Hade bra..

Robin Lundin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0