Blir det operation?!?

" Är Adams bmx sommar 2010 hotad? "
Efter ett läkar besök får Adam berättat:
-Inom en vecka för du svar, detta kan vara en fel-läkning
av en tidigare skada..
Jag fick med mig röntgen bilderna hem och har dragit ett rött streck
för att visa hur benet ska gå, och ni ser ju själva..
Hoppas det inte blir operation!" Är Adams bmx sommar 2010 hotad? "
Efter ett läkar besök får Adam berättat:
-Inom en vecka för du svar, detta kan vara en fel-läkning
av en tidigare skada..
Jag fick med mig röntgen bilderna hem och har dragit ett rött streck
för att visa hur benet ska gå, och ni ser ju själva..
Hoppas det inte blir operation!!
" Är Adams bmx sommar 2010 hotad? "
Efter ett läkar besök får Adam berättat:
-Inom en vecka för du svar, detta kan vara en fel-läkning

av en tidigare skada..
Jag fick med mig röntgen bilderna hem och har dragit ett rött streck
för att visa hur benet ska gå, och ni ser ju själva..
Hoppas det inte blir operation!!

ajaj

// Adam

Kommentarer
Postat av: jonte

fan va tråkigt,hoppas du kan bmxa den här sommaren!!

2010-05-14 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0