Inget Regn Ingen Sol Inget Bra Ur Det!

ja dagen idag, läs mitt första inlägg så vet ni hur dagen startade, läs adams inlägg så märker vi att han e poppis bland små barnen TummenUpp(Y), nej men dagen idag fan mer ont i varenda jävla kroppsdel för tillfället! drog 2 riktigt fina bails ont som satan, men vad i helsike ingen smärta ingen sport! men hade med mig kamran för en gångs skull så ja vi filmade lite och självklart tror ni jag får emd nt på film elerl?, haha nej fan itne, elelr jo 2 bails hehe fan bättre än inget känns det som, men sen tog vi lite pics, fick någon najs på mig iafal, dock synd att kamran e kass så fick inge bra på wallriden men tar system kamra sen! men skit på denna text nu och slänger upp 2 pics från dagen pusshej alla!

FottJam

AdmaFebble

//Addie!

Kommentarer
Postat av: Adam

Najs med lite seriösare inlägg :D

Fina pics :D

2009-05-06 @ 23:33:16
URL: http://viksangsbmx.blogg.se/
Postat av: Addie!

Vad e det för mening att vara seriös när man icke e det och ahr en pyssling ;D, hehe nej men komemr komma upp oseriöst skit blandat med seriöst vi märker vad som händer och itne händer ;)

2009-05-06 @ 23:36:25
URL: http://viksangsbmx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0