HejsanIgeN! Efter LÅngTId BAkåt!

Alldeles för länge sen man uppdaterade nu känns det som, men vilket fall som helst mitt knä börjar väl ge efter sig så jag kan cykla iafal kör ed nt jävla knäskydd, ska sammanfatta dessa 2 dagar iafal, elelr fan 3 dagar blir det! hehe, ahja i fredags så vart det hojning efter skolan sen vartd e tårta sen vart det hojning igen med fotograf riktigt najs!, slänger antagligen upp en och en annan bild på det sen, i lördags så började jag och adam träna lite smithGRinds, riktigt najs, och förövrigt så börjar jag sätta ice picks nu lite emr iafal någon skulle avra intresserad!, ahaj dagen idag då var väl rätt najs, tills jag lyckas paja kedjan på en halfcab hehe inte bra,


KedjanAdam!<3IcePickRöbin<3YEsYES!RöbinIcePick
FEbbLEBird





Ahja vart lite bilde iafal, dom som inte orkar läsa kolla bilder ;)
//Addie

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig idag :)

2009-05-18 @ 00:05:23
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: lisa

Vill du hitta en ny blogg att läsa? :) Läs min! Jag skriver om mitt liv, musiken jag gillar, sakerna jag shoppar m.m Bloggen är fylld med bilder på mej och massor av annat! Både skratt och gråt får ni dela med mej i min blogg! Puss :)

2009-05-18 @ 00:06:01
URL: http://ttruuueslife.blogg.se/
Postat av: Addie!<3..

Bea: hehe jadå alltid bra med mig :)





Lisa: hehe ah ska ta en titt :)

2009-05-18 @ 00:22:59
Postat av: TOBBE T

Fan adde lär dig stava lite bättre !

2009-05-18 @ 16:30:45
Postat av: Anonym

TOBBE T : haha aldrig!

2009-05-18 @ 18:34:25
Postat av: Anonym

Hahah adde är du go eller uppe på väggen och springer :O

2009-06-01 @ 20:08:02
Postat av: Addie

till någon anonym: hehe klart är alltid GO!



//Addie

2009-06-04 @ 15:40:37
URL: http://viksangsbmx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0