Knä

jao länge sen det var en uppdate här nu då känner jag, får väl dra ihop alla dagar lite snabbt, fast det vart svårt när jag inte kommer ihåg så mkt så tar går dagen haha, ahja igår så var jag och adam ute och filma lite och träffa lite annat skönt folk som dock glider runt på mtb men najs ändå, och har kommit fram tiull en grej hatar fakie iafal är man kör chainless extremt drygt att få en riktigt clean vändning då.., men men, ahja fast senare igår så slog jag till mitt knä ganska rejält så knappt kunant gå elelr någonting lagom uppsvullet skit bra början på sommarlovet right? var även förbi the DOC today han trodde jag hade en inflamation i knät så skrev ut nå piller haha!(Y), sen ska jag även upp på röntegen på måndag.., hoppas verkligen det ger med sig snart.. slänger väl upp en bild från ett filmklipp på en gång, pz!

thé bord

inte världs bra kvalitet men men..

//Addie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0