MW

Ja "MW" det är just så Adams bakfälg ser ut för till fället Jävla fetto, nej skämta bara för det första ser den ut som ett "WM" inte "MW" och adam e inte tjock, han gillar bara munkar ;),  men grejer med detta skit inlägg som görs på engelska vilket jag då även borde skriva på engelska, soo what ever how are you today, sir?!, yes it´s good whit him but then just like whata fuck gives a shit! Och måste bara lägga till att fy fan vad jag hatar gammlaa gubbbar och gummmor som tror sig veta vad som är bäst och inte bra för oss, jag har juh för fan en egen vilja jävla****!!!!!?!?!, ja men idag handlade om att jag och adam tog hojarna till skolan, var juh lite finare väder så det var juh najs tänkte vi, ja men våran skola ligger lite avskiljes så man kan gena över en fotbolls plan, eller cykla ca 1-2 kilometer extra runt tag tråd för att komma till skolan, för mig e valet ganska självklart, jag flyger över staketet med mina SUPER krafter!, men adam har inga såna så drf går vi igenom ett hål som Edströmskas MOST WANTED gjort! prodz!, och nu har jag haft rast och har fan inte en enda jävla aning om vad jag skrev innan, men men adam ska rikta sin bakfälg på sin lektion nu, najs det iafal, så funderar på att filma en spot idag med om vädret håller i sig, kanske dra på en bak peg med, för jst nu för till fället kör jag med 2 fram pegs och ahr fortfarande inte förståt meningen med det?, men men man måste juh vara ltie udda ibland och ha en tung cykel!, men nu har jag lektion och det händer fan alltså itne ett skit på den! ahja ska väl jobba elelr fortsätta avra inne på bdb msn eller kanske hamsterpaj!, ha det gött gött fölk!, inser ni hur tufft det är att skriva ed ö istälelt för o?!

Most Wanted

//Addie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0