Hmm snut Jävel!?

HEjhejhejhej jag är tröt i mina ben gått allt för mycket och länge idag!

ahja dagen började i hallsta, fick en sov plats til slut najs det!

satt juh ett par timmar och vänta på tåget inte roligt inte roligt!

sen 2 timmar för att åka iväg och slänga upp en pice, men dte avr fan värt väntan :)

ahja igår dagen började väl najs, afts tog slut fan lika fort när snutarna tog mig och min väska!
inte glad inte glad, kanske dags att jaga riktigt bovar och itne en glad tonåring väskan full med godsaker?!

//Addie

Kommentarer
Postat av: amanda

kanske dags att jaga riktigt bovar och itne en glad tonåring väskan full med godsaker?!



haha så sant ! :)

2009-05-04 @ 12:01:06
URL: http://afslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0