Hej ännu mer grejor till PSYKELN idag!

Ja dena dag var juh najs!
Den var juh smått något bättre än dagarna innan denna dag!
Men men började med att morsan drog mig upp ur sängen jätte jätte skoj, fast igentligen så vare det med tanka på att INTERSPORT hade fått mitt nya vev parti:)
Så gick upp lite små tröt och så men tog mig fan upp ur sängen, drog på mig lite kläder och traska till bilen, som igentligen står 10 meter från dörren kanske, ahja satte mig i den och körde iväg till erikslund, och han väl lacka på en och en annan trafikkant på vägen och morsan var livrädd, men det vare värt!
Ahja in på intersport hämta ut det gulliga paketet, hem fixa ctykeln ut igen hejsan hopppsan skoj med kedja igen!,



ja godis på insidan!:)

//Adddie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0