Trip till Vingåker

Tjenare! idag har jag och adam med håret åkt till Vingåker för att cykla det blev en väldigt lyckad dag tycker jag faktiskt,
vi har träffat ganska mycket nytt folk som va riktigt härliga. tänkte visa lite bilder nu!



Här är vi på väg till Vingåker riktigt skön bil tur och roligt sällskap.




Vi cyklade till den spoten vi såg först och körde den lite.



Sen så träffade vi på den här killen vid namn "Christoffer" som visade oss runt lite i Vingåker den började med dirten!

Christoffer!

Linus

Adam langar fet!

Eller!?!?!?!

Drog till så kallade hallen i Vingåker en hemma byggd park riktigt roligt att cykla där och man lärde känna nya människor.

Kim!

Simon!

Skulle vilja tacka alla som va med idag det har varit riktigt kul, hoppas på att det blir fler gånger.

tack och hej / Linus!

Kommentarer
Postat av: Adam A.K.A. håret

Måste ju säga att våra shorts vi köpte på factory outlet var riktigt jävla AWESOME haha!

2012-08-20 @ 00:20:12
Postat av: simon bohman

tja skulle va nice om ni kunde maila bilden som ni tog på min mtb :D

2012-08-20 @ 01:21:44
Postat av: Adam A.K.A. håret

Simon, det ska inte vara omöjligt du! :D

2012-08-20 @ 02:05:17
Postat av: simonbohman

här är min mail då ,[email protected] :P

2012-08-20 @ 02:56:08
Postat av: christoffer karlsson

tja det är jag christoffer, det var bra bilder, det var kul att träffa er kom till backs nån gång bara att skriva till mig på facebook, jag heter christoffer karlsson

2012-08-20 @ 20:45:51
Postat av: Adam A.K.A. håret

Kan nog vara så att vi kommer tillbaka, vi får se! :D

2012-08-20 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0