PB

måste bara ta och skriva att yatt en bra kompis till oss och ett par av hans kompisar har rustat ypp ramperna e.t.c på Pettersberg nu:), riktigt sköna faktiskt, men gårdagens cykling sluta väll bara i kaos skulle jag tro..., jag sprängde mitt däck,1-2 cm stort håll i både slang och gummi inte bra alls, adam och robin paja sina fötter robin upp till sjukan idag sa ahn i skolan iafal hehe, hoppas det inte är något spec allvarligt, men det goda med dagen var dock att jag börjar nåärma mig bunny barspin nu en del, så får se innan jag sätter det.

//Addie

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Ni verkar köra hårt i västerås, ni får ta och komma över till Sala nån gång!:D

2009-05-27 @ 16:08:38
Postat av: Anonym

Sebbe: Hehe ah klart vi kör hårt ;), hehe ja det låter lite intresant :), försök skicka över din mejl eller något :)

2009-05-27 @ 18:57:48
Postat av: Sebbe

[email protected], annars eckligtbarn på bdb!

2009-05-27 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0