Gizmo!!!!!?!?!?!? BACKONTRACK!

Ja dagen var skoj skoj skoj skoj skoj, vi har lyckats att få ut gizmo igen!?
Tjockt jävla nicce!!!

ahja ska berätta om dagen som också vart najs, ahaj det börja med att jag och familjen cykla iväg till morfar som fyllde år, så satt där ett bra tag, sen rörde det sig at till PB och yatt!(Y), så vi körde ett tag tills resten kom, då rörde vi oss mot vallby, fast halv vägs dit inser jag at jag tappat min mobil-.-, så jag och david drar tillbaka till PB för att leta efter den kollar överallt vi vart tidigare på dagen, sen kollar vi utanför yat!, hitatr den på en gång haha!, sen när vi sedan rör oss vidare till vallby igen, pajajr kedjan!, men sen kör vi på vallby bakom ica riktigt skönt, sen så finns det nt triangel liknande jävla wallride som jag måste ha film på senare iår, sen åkte vi förbi "betong parken" som blivit emr elelr mindre klar, verkar finns en gap där som man avra skön men itne så mkt mer än det, fats fullt på skatare var det, och dom lacka ur på oss på en gång helt sjukt.., det e fortfarande ett stängsel runt allt så vi stog utanför och diskutera ltie så kommer det fram någon som säger glatt att vi inte får cykla där, för det är en "skatepark" som dom frågat efter i 2 år nu, tjohej killen visste knappt vad kickflip avr när jag fråga han.., men men sen hem mot viksäng, kör på diverse olika skolar sen när jag och david lite glatt abra ska ta och köpa pizza PANG min kedja igen, men lagra dte lite snabbt medans dom fixar pizzan!, så vi drar hem till mig kollar bmx fools 16, sen bestämemr vi oss för en session på hälla PANG kedjan var trasig igen, direkt när jagh kliver ut från dörren haha, men sen körde vi ltie på hälal vid last kajerna lite najs, sen kom adam vi åkte till max köpte glass i nn våffla hehe, skit gott!, ahja slänger upp en pic på GIzmO! AKA David! AKA david0ne

david


heejheejheejdå!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Haha, verkar va dags för en ny kedja?:D

2009-05-31 @ 18:03:36
Postat av: Addie!

Sebbe: haha aldrig nytt för sånt;), haha bara mecka ihop den juh! :D

2009-05-31 @ 23:55:52
URL: http://viksangsbmx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0