Not BRA!

jao dagens sess då?, var riktigt najs faktiskt, det börja emd att jag och robin fick skjuss ut till skälby, ja andra sidan av västerås helt enkelt hehe, till gizmo så vi starta dagen där riktigt skoj körde skälby hippen, rullade vidare mot bäckby lite senare och åt lite mat, vidare till hammarby där det var nåtgot sjukt jävla högt räcke gizmo satsa på, inte långt ifrån han tare next time! sen vidare mot pb körde där, vidare mot vallby där vi var resten av dagen, tano ska kanske ha fått ett kort på mig och wallride jag ville ha så ska försöka få den imorgon av han, ahja det som var mindre bra med denna dag var det att vi filmade hela dagen thx rickard för dte, emn det mindre bra var att när david kom hem och sskulle kolla filmera var allt skit suddigt, inget vart bra alls, grymt jävla ireterande men va fan bara börja om en annan dag hehe, slänger upp en biuld som visar hur allt vart..

inte bra inte bra

ahja så vart alla ilmer itne så jätte skoj men sånt man får leva med hehe, jag och david på bilden iafal nn vill veta?

//Addie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0