ViksängsBmx! + Adam=Afro?

Konnichiwa, Privet, Guten tag,Hola,Jin Dobre, Bon jour, Nihao, Moi, Hello, Ztravo,

ja alltså hej:), detta är resueltaten av för lite sömn blandat med nikotintuggummin!, altså inget bra.

men nu skiter vi e detta och skriver på om ingenting vilket verkar ganska ovärt när jag tänker på detta, och första inlägget liksom tufft har inte förstått menningen utav att ge sig utt i blogg världen men det blir nog najs på ett eller ett annat sätt när man lär sig att inte skriva fel 24/7.

men  nu ska jag förklara för er en sak och det är att våran tjuvtiit på en kommande film håller på att göras av adam:)
haha och det påminner mig om en sak, hehe satt och snacka med en brud på msn idag, och vi snacka väl om allt från hilmen till blommor ja och allt skit där imellan och även till cykel efter ett tag:), då vi kom in på att båda kände emil, v-ås i stort sett ändå trailara(så onödig cykel utan sadel så att man inte ens kan stava till skiten), och jag frågade något i stil med att om hon hade vart med han på stan när han cyklat och iafall hon hade sett mig då, då sa hon att hon hade sett en kille med "afro" jag liksom bah vah finns det någn i v-ås som cyklar och har affro hehe, sen satt jag där som en nolla och tänkte om hon kunde mena adam, så skrev utan att tänka om han hade rosa cykel, och det var juh ett självklart ja, hehe adam=afro?, fast hon visste iafal att jag ahde en svart keps så det fanns väl något posetivt i det?.

Ja och nu me detta otroligt irreterande inlägg så hoppas jag att ni förstått två saker, för det första jag förstår nog varför jag snart får ig i svenskan, för det andra ja vi psyklar på små barncyklar som man gör tricks med! :)

   <----- Ja det dära e jag som gör en wallrun eller något skit?!

//Addie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0